Politica de livrare

POLITICA DE LIVRARE

 

1. LIVRAREA PRODUSELOR

1.1. Informații generale

Produsele comandate pot fi ridicate gratuit de la punctul de lucru al NATURA PAPER sau pot fi livrate la adresa indicată de către Client în momentul efectuării comenzii, livrare care este supusă unor taxe de transport. Clientul se obligă să fie prezent la recepționarea comenzii la adresa indicată în comandă.

Clientul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare,  date de contact – număr telefon, anterior validării comenzii (strada, numărul, blocul/clădirea, etajul, codul poștal, etc.). Este responsabilitatea cumpărătorului să furnizeze informații de livrare corecte și complete în momentul plasării comenzii. Orice întârzieri sau dificultăți cauzate de informații incorecte vor fi considerate responsabilitatea cumpărătorului.

 NATURA PAPER nu va răspunde în situația în care clientul, deși a fost contactat de către curier pentru livrarea comenzii, acesta nu a putut fi găsit la adresă nici într-un interval de maxim 24 ore. În acest context, toate taxele legate de o nouă comandă (produse plus transport) vor fi suportate de către Client.

Preluarea produselor se poate realiza și personal, de la punctul de lucru al NATURA PAPER  din mun. Cluj-Napoca, Piața Unirii, nr. 10, ap. 1, jud. CLUJ, în cursul săptămânii de luni până vineri între orele 9,00 și 16,00.

Livrarea comenzilor prin curierat rapid este asigurată de o firmă de curierat.

Comanda va fi livrată într-o singură tranșă, nu există posibilitatea secționării comenzii în mai multe tranșe de expediere.

Datorită faptului că livrarea se face printr-un agent terţ, nu putem garanta calitatea serviciului. Însă, pentru orice problemă privind procesul de livrare, nu ezitaţi să ne contactaţi.

 

1.2. Costuri de livrare

Costurile de livrare vor fi specificate în momentul plasării comenzii și pot varia în funcție de destinație, greutatea și dimensiunile produselor comandate.

Taxa uzuală de livrare pe teritoriul României este de 30 RON, dar poate ajunge până la 70-150 Ron în funcție de greutatea și volumetria coletului, respectiv de adresa de livrare. Clientul va fi informat cu privire la taxa finală de transport înainte de finalizarea comenzii.

 

1.3. Condiții de livrare

Termenul estimativ de livrare al produselor este de cel mult 3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, în funcție de volumul comenzilor Furnizorului respectiv de gradul de încărcare al Curierului care asigură transportul.

Livrarea comenzii se va realiza prin curier rapid, la adresa de livrare completată de către Client în comandă.

La solicitarea NATURA PAPER sau a Curierului, Clientul va comunica numărul de comandă atribuit de către sistemul de vânzare.

În cazul în care Clientul nu poate recepționa personal comanda, ea va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârstă mai mare de 16 ani și doar în cazul comunicării către CURIER, a numărului comenzii.

Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorată dacă Clientul nu îndeplinește condițiile de mai sus.

În cazul livrării la locul de muncă al Clientului, caz în care Curierul nu poate avea acces în locația respectivă, Clientul trebuie să se asigure că poate recepționa comanda.

Clientul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezentei acestuia la adresa și ora selectate în momentul validării comenzii pe site.

Clientul face tot posibilul ca el sau cineva să fie prezent la adresa de livrare și în intervalul orar indicat pentru a prelua coletul, în caz contrar, va suporta costurile de transport aferente unei posibile livrări. Intervalul orar poate fi modificat, ulterior selectării, doar cu acordul Curierului.

Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dumneavoastră este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele rămân la curierul zonal pentru o perioadă determinată, după care revin la Expeditor. 

În cazul în care coletul livrat nu este ridicat, ne rezervăm dreptul de a expedia un alt colet, doar cu plata în avans.

Livrarea este finalizată în momentul predării produselor comandate către Client.

 

1.4. Recepția produselor

Verificarea (vizuală) a  produselor se va face în prezența curierului.

Prin preluarea comenzii fără obiecțiuni menționate curierului, cumpărătorul recunoaște primirea în bune condiții a produselor.

În cazul unui incident survenit în urma livrării (de exemplu, livrarea unui tip greșit de produs sau a unei cantități greșite din produsul respectiv), Clientul se obligă să contacteze Vânzătorul, într-un interval de maxim 24 ore de la primirea produselor și să transmită problemele constatate (după acest interval de timp orice reclamație, sesizare cu privire la comanda livrată nu va fi luată în considerare).

NATURA PAPER depune eforturi să răspundă tuturor cererilor și reclamațiilor în maxim 3 zile lucrătoare de la înregistrarea acestora.

 

1.5. Întârzieri la livrare

Pentru întârzieri mai mari de 5 (cinci) zile lucrătoare, față de data menționată în momentul validării comenzii, (cu excepția cazurilor de forță majoră, defecțiuni tehnice ale paginii de web, etc.) Clientul poate solicita anularea comenzii prin e-mail la adresa office@naturapaper.ro  sau la numărul de telefon +40742175422


 

! IMPORTANT

 

Produsele noastre sunt realizate câteodată pe bază de comandă, ceea ce face ca durata de producție și livrare să difere față de cele arătate mai sus. Natura Paper va face tot posibilul pentru a informa cumpărătorul cu privire la orice întârzieri și pentru a găsi soluții alternative.

Nu suntem răspunzători pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, dar nelimitându-se la acestea: 

– blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei; 

– căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus; 

– cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc; 

– cauze umane: starea de război, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare etc; 

– nerespectarea comenzilor de către furnizori și terți. 

 

Vă rugăm să verificați coletul în prezența curierului, iar dacă acesta este deteriorat, să îl refuzați, urmând să trimiteți o sesizare pe adresa de e-mail office@naturapaper.ro. În caz contrar orice reclamație ulterioară este nulă.

 

Pentru întrebări sau nelămuriri legate de livrare, cumpărătorii pot contacta Natura Paper la adresa de e-mail: office@naturapaper.ro sau la numărul de telefon: +40742175422 .