Politica de retur/rambursare

POLITICA DE RETUR/RAMBURSARE


 

RETURUL PRODUSELOR

După primirea coletului, clientul verifică conținutul acestuia . Dacă constată nereguli, inexactități clientul va contacta vânzătorul, NATURA PAPER, pentru soluționarea problemelor. Notificarea se poate transmite pe e-mail, la adresa  office@naturapaper.ro, în maxim 24 h de la recepționarea comenzii.

Ca regulă generală, consacrată în art. 16 alin (1) lit. c din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, cu modificările și completările ulterioare, produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, comercializate prin intermediul website-ului sunt exceptate de dreptul de retragere.

În cazul produselor nepersonalizate, clienții beneficiază de dreptul de retragere în termen de 14 zile de la primirea comenzii, conform legislației.  Astfel, în termen de 14 zile de la primirea produsului comandat fie de către dumneavoastră, fie de către o terță persoană numită de către dumneavoastră, alta decât transportatorul, aveți dreptul legal de a renunța la cumpărarea produsului, fără penalități și fără invocarea unui motiv. 

În prealabil, clientul trebuie să informeze NATURA PAPER despre intenția lui de returnare la nr. tel+40742175422  sau prin e-mail la adresa  office@naturapaper.ro, în urma informării a i se va atribui un număr de retur. 

În cazul produselor personalizate dacă se dorește modificarea sau chiar anularea comenzii acest lucru este posibil în funcție de stadiul procesului de producție.

  În cazul în care se dorește anularea comenzii când produsele nu au intrat în procesul de producție, se va reține minim 30% din totalul comenzii. Modificarea comenzii este posibilă numai cu acordul NATURA PAPER.

Pentru produsele personalizate care au intrat în procesul de producție nu este posibilă modificarea și nici anularea comenzii, Clientul fiind obligat să achite integral contravaloarea acesteia. 

Totodată produsele personalizate sunt exceptate de la dreptul de retragere deci nu vor putea fi returnate numai în caz de neconformitate.  

Rambursarea valorii produsului se va face la prețul înscris pe factura/bonul fiscal ce însoțește produsul și va fi efectuată pe loc în cazul plăților prin virament bancar sau în numerar la sediul Vânzătorului sau prin virament bancar în contul bancar indicat de către client de către procesatorul de plății în termen de cel mult 14 zile de la primirea cererii de rambursare.

 

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile
livrării, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. În orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor.

Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ați intrat în posesia fizică a produsului comandat, fie dumneavoastră, fie o terță persoană menționată de către dumneavoastră, alta decât transportatorul. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat . Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc. 

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.

Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.

Apoi contactați banca dvs. Există adesea un anumit timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la office@naturapaper.ro sau la numărul de telefon: +40742175422.


 

Returul de produselor se poate solicita în următoarele situații:

 

1. Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site

Informațiile prezentate pe site, au caracter informativ și pot fi modificate de către NATURA PAPER fără o informare prealabilă. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, descrierile produselor pot fi incomplete, însă NATURA PAPER face eforturi de a prezenta și de a transmite informațiile cele mai relevante despre produsele comercializate. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile de pe site sau din ofertă, se poate solicita returnarea acestuia, clientul putând opta pentru înlocuirea sau rambursarea integrală a acestuia. Dacă părțile optează pentru înlocuirea produsului, iar contravaloarea produsului înlocuit este mai mică, clientului i se va restitui suma achitată în plus. Costurile de retur precum și cele de transport, dacă va fi cazul, vor fi suportate de către NATURA PAPER. 

Clientul înțelege faptul că produsele comercializate de Natura Paper sunt produse hand made prin proceduri manuale nestandardizate, și fiecare exemplar este diferit, astfel încât pot exista imperfecțiuni sau mici diferențe între exemplarele aceluiași produs, aspecte care nu constituie neconformități și nu dau dreptul la retur. 

 

2. Coletele ce prezintă deteriorări


 

Puteți reclama acest lucru și solicita returnarea produsului în vederea înlocuirii cu un produs nou. În această situație Cumpărătorul are dreptul să refuze preluarea. În orice situație Vânzătorul trebuie informat de îndată despre deteriorarea coletului. 

Vă rugăm să verificați coletul în prezența curierului, iar dacă acesta este deteriorat, să îl refuzați, urmând să trimiteți o sesizare pe adresa de e-mail office@naturapaper.ro. În caz contrar orice reclamație ulterioară este nulă.


 

3. Produsele livrate greșit

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport ale produsului corect vor fi suportate de NATURA PAPER.

 

ATENTIE!

În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile, documentele originale și ambalajele în care au fost primite. Deteriorarea produselor sau a ambalajului poate rezulta refuzul returului.


 

În cazul în care doriți să returnați produsele achiziționate trebuie:

         a)  fie să trimiteți coletul prin curier rapid la: 

NATURA PAPER SRL, cu sediul social în România, mun. Cluj-Napoca, Piața Unirii, nr. 10, ap. 1,  jud. CLUJ

           

      b) fie să vă prezintați direct la adresa NATURA PAPER SRL, cu produsele însoțite de factură sau bonul fiscal cu care a fost achiziționat produsul.

NATURA PAPER SRL își rezervă dreptul de a investiga orice cerere de retur și de a nu da curs cererilor de retur frauduloase sau abuzive care se produc după: consumarea/ prestarea/achiziționarea bunului sau a serviciului.

În cazul oricărui retur efectuat cu respectarea tuturor condițiilor detaliate mai sus, contravaloarea produselor returnate va fi rambursată.

Această politică de anulare a comenzii este supusă modificărilor periodice, iar clienții sunt încurajați să o consulte în mod regulat pentru a fi la curent cu eventualele actualizări. Prin plasarea unei comenzi, clientul confirmă că a citit, înțeles și acceptat această politică de retur/rambursare.